• Brand Story
  • Branding
  • Webdesign
  • Brand position
  • Digital experience
  • UX Design
  • Webdesign
  • Webdevelopment
  • Fullservice agency

Campus branding

Gewest13
Eindhoven - Hilversum

Vastgoed communicatie en gebiedsbranding. Van positionering tot lead generatie.

Gebieds- & vastgoed branding

  • Gebiedsbranding
  • Vastgoed branding
  • Merkidentiteit
  • Visuele identiteit
  • Story telling

Gebieds- & vastgoed communicatie

  • Tender aanvraag en -ondersteuning
  • Marketingstrategie
  • Gebied brochures
  • Verkoop brochures
  • Advertising

Online &
interactief

  • Gebieds- en vastgoed website
  • Experience website
  • Woningselector
  • Leadgeneratie

Campagnes
(on- en offline)

  • Online campagne
  • Outdoor campagne

Van gespecialiseerde campussen en exclusieve woontorens tot herontwikkelde stadswijken, spoorzones en industriegebieden. Voor onze opdrachtgevers verzorgen wij projecten door heel Nederland.

Weg van het wollige vastgoedjargon. Op naar een sterk merk dat tot de verbeelding spreekt.

Wanneer we aanschuiven om gestalte te geven aan een vastgoed- of gebiedsmerk, heeft een project in de regel al een geschiedenis van jaren en zijn er talloze stakeholders betrokken.

Het is onze rol om het wollige vastgoedjargon te transformeren naar een sterk merk dat tot tot de verbeelding spreekt van gebruikers; bewoners, professionals of ondernemers. Onderwijsinstellingen, overheidsorganen of bedrijven.

De architectonische visie of de ambities van een gebied vormen de uitgangspunten die we staven aan scherpe inzichten over de doelgroep en de context van een project.

Inhoudelijk en visueel gaan we voor een herkenbaar verhaal dat we vertalen naar een brand book, een dynamische website en een digitaal gedreven campagne die doelgroepen in alle uithoeken bereikt.

Voor diverse aansprekende opdrachtgevers verzorgen wij projecten in heel Nederland. Dat doen we onder andere in Amsterdam, Alkmaar, Aalsmeer, Ede, Eindhoven en Venlo. Geen dertien in een dozijn. We gaan voor eigenheid in inhoud, vorm en boodschap. Passend bij het unieke karakter van het gebied, de campus of het project.

We zijn niet gespecialiseerd in één specifieke branche of sector. Wel hebben we ruime ervaring in hoger segment vastgoed en hightech campus omgevingen. Ieder project start met uitgebreide research en een onbevangen blik. Onze

We combineren onze kennis van branding met onze digitale expertise om identiteiten en campagnes te creëren die er echt toe doen. Data gedreven en resultaatgericht.

 

Een selectie uit recente projecten

Brainport Industries Campus

Positionering en 360 graden gebiedsbranding

Locatie: Eindhoven
Opdrachtgever: SDK Vastgoed

Een innovatief werklandschap voor de hightech maakindustrie in het groene hart van Brainport Eindhoven. Een magneet voor klanten, talent en innovatie. Gewest13 ontwikkelde zowel de krachtige identiteit die het internationale, innovatieve karakter uitstraalt, als alle off- en online communicatiemiddelen voor de hightech campus in Brainport Eindhoven.

Merkstrategie, Branding, Brand story, Website, Awareness campagne

Bekijk de case

Lucis - High Tech Campus Eindhoven

Gebiedsbranding en lead campagne

Locatie: Eindhoven
Opdrachtgever: High Tech Campus Eindhoven

De gebieds-branding van Lucis op High Tech Campus Eindhoven. Van merkidentiteit tot visuele identiteit, website en lead campagne.

Merkstrategie, Branding, Brand story, Website, Awareness campagne

bekijk de case

Green Square Business Campus

Experience portal en gebied website

Locatie: Strijp-S Eindhoven
Opdrachtgever: VolkerWessels en Strijp-S

Gewest13 is vanaf 2013 nauw betrokken bij de online branding van Strijp-S. We ontwikkelde onder andere een uitgebreide experience website waarbij de nadruk ligt op het creatieve karakter van de gebiedsontwikkeling. De pagina ‘Vandaag’ showcased het ruime aanbod van Strijp-S terwijl de pagina ‘Morgen’ vooruit blikt op de toekomst. De website biedt naast actuele vestigingsinformatie ook veel ruimte voor de rijke historie.

Bekijk de website live

Genesis — Leiden

Experience portal en gebied website

Locatie: Leiden
Opdrachtgever: Provast

Gewest13 is vanaf 2013 nauw betrokken bij de online branding van Strijp-S. We ontwikkelde onder andere een uitgebreide experience website waarbij de nadruk ligt op het creatieve karakter van de gebiedsontwikkeling. De pagina ‘Vandaag’ showcased het ruime aanbod van Strijp-S terwijl de pagina ‘Morgen’ vooruit blikt op de toekomst. De website biedt naast actuele vestigingsinformatie ook veel ruimte voor de rijke historie.

Bekijk de website live

Hey Joe

( Jimi Hendrix )

Benieuwd naar onze aanpak? Laat iets van je horen.