Branding van een internationale campusontwikkeling voor de hightech maakindustrie
- SDK Vastgoed
- Gemeente Eindhoven
- Provincie Noord Brabant
- BOM
- Branding
- Digital
- Campagne
- Merkstrategie
- Branding
- Brand story
- Website
- Awareness campagne
- CSS Design Awards
Een innovatief werklandschap voor de hightech maakindustrie in het groene hart van Brainport Eindhoven.
Een magneet voor klanten, talent en innovatie.
Vraag
Na een uitgebreid pitch-traject heeft Brainport Industries Campus gekozen voor Gewest13 voor de volledige positionering en branding van Brainport Industries Campus.
Aanpak
Gewest13 ontwikkelde in nauwe samenwerking met SDK vastgoed, Gemeente Eindhoven, de Provincie Brabant, BOM en Brainport Industries een krachtige identiteit die het internationale, innovatieve karakter uitstraalt. Tevens zijn we verantwoordelijk voor alle off- en online communicatiemiddelen.
Visual identity
Het beeldmerk van Brainport Industries Campus; de verbeelding van aantrekkingskracht. Een magneet voor klanten, talent en innovatie. Een dynamische identiteit die het verbindende element vormt tussen de betrokken organisaties. Door de open structuur van de ’particles’ behoudt het logo haar transparantie.
"Gewest13 kwam met een goed doordacht totaalconcept. Hun aantoonbare ervaring op het gebied van vastgoed- en gebiedscommunicatie gaven de doorslag bij de keuze voor Gewest13".
Gard Stals, Management SDK VastgoedCommunicatiemiddelen
Van brandbook tot promotiemateriaal. Van bannering tot website. Ieder detail voor dit innovatief werklandschap werd uitgedacht en ontwikkeld vanuit het zelfde gedachtegoed en vormt daardoor één krachtig geheel.