• Brand Story
  • Branding
  • Webdesign
  • Brand position
  • Digital experience
  • UX Design
  • Webdesign
  • Webdevelopment
  • Fullservice agency

Landelijke Abri- en billboard campagne

Attractiepark Toverland
Client
  • Toverland
Expertise
  • Branding
  • Campagne
Role
  • Design
  • Art directie
  • 3D modellering

Na de succesvolle uitwerking van de nieuwe positionering en de visuele rebranding van Toverland schoof Gewest13 aan voor de realisatie van een grootse abri campagne voor dit bekende attractiepark.

Vraag

Toverland werd in de zomer van 2018 anderhalf keer zo groot door de uitbreiding van het een nieuw entreegebied en het nieuwe themagebied Avalon. De grootste attractie in dit gebied is de spectaculaire rollercoaster Fenix.

Attractiepark Toverland vroeg Gewest13 om de landelijke abri en billboard campagne hiervoor uit te werken.

Aanpak

De grootste uitdaging voor de uitwerking van deze campagne was dat zowel het gebied als de coaster nog in ontwikkeling waren. Fotografie was daarom geen optie. Onze 3D-specialisten reproduceerde de achtbaan tot in detail. Vervolgens werd er een standpunt gekozen waarin de spectaculaire achtbaan in haar volle glorie zichtbaar werd.

Discover your own magic

Hey Joe

( Jimi Hendrix )

Meer weten over deze case?