Lucis - High Tech Campus Eindhoven
- High Tech Campus Eindhoven
- Branding & Digital
- Merk identiteit
- Visuele identiteit
- Website
- Lead campagne
De introductie van Lucis. Een uitbreiding van de High Tech Campus Eindhoven. Zeven gebouwen met geavanceerde architectuur voor high-tech pioniers. Omgeven door open innovatie.
Vraag
De gebieds-branding van Lucis op High Tech Campus Eindhoven. Van merkidentiteit tot visuele identiteit, website en lead campagne.
Aanpak
Richting geven begint met luisteren. Het net ophalen en de verzamelde inzichten van High Tech Campus Eindhoven in zetten voor high-tech merken en ondernemers. Zowel binnen de Brainport regio Eindhoven als internationaal.



Lucis belichaamt de uitbreiding en voltooiing van High Tech Campus Eindhoven. Zeven gebouwen, geworteld in innovatie. Hier bouwen we verder op de kracht van de campus: een goed werkend en innovatief ecosysteem voor high-tech merken en professionals.
Open to innovate
Hoe zorg je ervoor dat alle keuzes die tijdens de uitbreiding gemaakt worden, de komende jaren leiden tot de succesvolle voltooiing van de campus? En hoe maken we deze voltooing wereldkundig? We werken vanuit een krachtige gebiedspositionering, gedragen door alle stakeholders.
Onze strategische keuzes worden gevormd door de resultaten van kennissessies en de groeiende marktbehoefte om talent te binden en te behouden.

Naast het creëren van de merk- en visuele identiteit, lanceerde Gewest13 een inspirerende/informerende website en een meerfasige leadcampagne.

De pay-off reikt verder dan een belofte; ze is te herleiden naar de fundamentele succesfactoren die kenmerkend zijn voor de Brainport Eindhoven regio.
Lucis - Open to innovation




Meer weten over deze case?
strong>Get in touch
+31 (0)40 283 47 46
hello@gewest13.nl
Want to join us?
work@gewest13.nl