Vastgoed- en gebiedsontwikkeling
Vastgoed communicatie en gebiedsbranding. Van positionering tot lead generatie.
Gebieds- & vastgoed branding
- Gebiedsbranding
- Vastgoed branding
- Merkidentiteit
- Visuele identiteit
- Story telling
Gebieds- & vastgoed communicatie
- Tender aanvraag en -ondersteuning
- Marketingstrategie
- Gebied brochures
- Verkoop brochures
- Advertising
Online &
interactief
- Gebieds- en vastgoed website
- Experience website
- Woningselector
- Leadgeneratie
Campagnes
(on- en offline)
- Online campagne
- Outdoor campagne
Van gespecialiseerde campussen en exclusieve woontorens tot herontwikkelde stadswijken, spoorzones en industriegebieden. Voor onze opdrachtgevers verzorgen wij projecten door heel Nederland.



Weg van het wollige vastgoedjargon. Op naar een sterk merk dat tot de verbeelding spreekt.
Wanneer we aanschuiven om gestalte te geven aan een vastgoed- of gebiedsmerk, heeft een project in de regel al een geschiedenis van jaren en zijn er talloze stakeholders betrokken.
Het is onze rol om het wollige vastgoedjargon te transformeren naar een sterk merk dat tot tot de verbeelding spreekt van gebruikers; bewoners, professionals of ondernemers. Onderwijsinstellingen, overheidsorganen of bedrijven.
De architectonische visie of de ambities van een gebied vormen de uitgangspunten die we staven aan scherpe inzichten over de doelgroep en de context van een project.
Inhoudelijk en visueel gaan we voor een herkenbaar verhaal dat we vertalen naar een brand book, een dynamische website en een digitaal gedreven campagne die doelgroepen in alle uithoeken bereikt.

Voor diverse aansprekende opdrachtgevers verzorgen wij projecten in heel Nederland. Dat doen we onder andere in Amsterdam, Alkmaar, Aalsmeer, Ede, Eindhoven en Venlo. Geen dertien in een dozijn. We gaan voor eigenheid in inhoud, vorm en boodschap. Passend bij het unieke karakter van het gebied, de campus of het project.
We zijn niet gespecialiseerd in één specifieke branche of sector. Wel hebben we ruime ervaring in hoger segment vastgoed en hightech campus omgevingen. Ieder project start met uitgebreide research en een onbevangen blik. Onze
We combineren onze kennis van branding met onze digitale expertise om identiteiten en campagnes te creëren die er echt toe doen. Data gedreven en resultaatgericht.

Een selectie uit recente projecten
Strijp-S
Experience portal en gebied website
Locatie: Strijp-S Eindhoven
Opdrachtgever: VolkerWessels en Strijp-S
Gewest13 is vanaf 2013 nauw betrokken bij de online branding van Strijp-S. We ontwikkelde onder andere een uitgebreide experience website waarbij de nadruk ligt op het creatieve karakter van de gebiedsontwikkeling. De pagina ‘Vandaag’ showcased het ruime aanbod van Strijp-S terwijl de pagina ‘Morgen’ vooruit blikt op de toekomst. De website biedt naast actuele vestigingsinformatie ook veel ruimte voor de rijke historie.
Nieuw Bergen
360 graden gebiedsbranding
Locatie: Eindhoven centrum
Opdrachtgever: SDK Vastgoed
De 360° gebiedsbranding van Nieuw Bergen. 238 woningen met een exclusief karakter in het hart van Eindhoven. De iconische architectuur van Architect MVRDV wordt gecombineerd met uitzonderlijke luxe en een hypermoderne uitstraling met respect voor omgeving. Gewest13 is vanaf de tenderfase betrokken bij de ontwikkeling van Nieuw Bergen.
Gewest13 tekende voor de branding, merkverhaal, de website en een meerjarige lead campagne.
Brainport Industries Campus

Positionering en 360 graden gebiedsbranding
Locatie: Eindhoven
Opdrachtgever: SDK Vastgoed
Een innovatief werklandschap voor de hightech maakindustrie in het groene hart van Brainport Eindhoven. Een magneet voor klanten, talent en innovatie. Gewest13 ontwikkelde zowel de krachtige identiteit die het internationale, innovatieve karakter uitstraalt, als alle off- en online communicatiemiddelen voor de hightech campus in Brainport Eindhoven.
Merkstrategie, Branding, Brand story, Website, Awareness campagne
Veilingterrein Venlo

Thuisplaats van een positieve levensstijl
360 graden gebiedsbranding
Locatie: Venlo
Opdrachtgever: JPO
Het Venlose Middengebied heeft grote ambities om uit te groeien tot dé gezonde regio van Nederland. Veilingterrein Venlo fungeert daarin als vliegwiel. Aan de hand van ambitiedocumenten en merksessies ontwikkeld Gewest13 een strategische positionering voor Veilingterrein Venlo.
Positionering, branding, story telling, communicatie, campagne en placemaking.
Green Square Business Campus
Duurzame campus ontwikkeling
Campus website
Locatie: Aalsmeer
Opdrachtgever: Dutch City Development
In nauwe samenwerking met MASC
In het voormalig kassengebied in Green Park Aalsmeer wordt Green Square Business Campus ontwikkeld. 17 hectare in het hart van metropoolregio Amsterdam, vrijwel naast Schiphol.
In nauwe samenwerking met MACS verzorgd Gewest13 de website voor deze campus ontwikkeling.
Elements
Positionering en gebiedsbranding
Locatie: Amsterdam
Opdrachtgever: Kondor Wessels
Duurzame architectuur. Spectaculair uitzicht over de Amstel. In Elements ben je omgeven door groen en water en, het klinkt tegenstrijdig, woon je in het hart van Amsterdam. Gewest13 verzorgde de positionering, identiteit en website voor deze mix use woontoren met 140 koop- en huurwoningen.