• Brand Story
  • Branding
  • Webdesign
  • Brand position
  • Digital experience
  • UX Design
  • Webdesign
  • Webdevelopment
  • Fullservice agency

De kracht
van goed werkgeverschap

02.04.2021
Journal

Please is bekende naam in human recources. Door personeelszaken uit handen te nemen helpt Please mkb-ondernemers om succesvoller te worden. Met een nieuwe visuele identiteit en een aangescherpte positionering was Please klaar voor een nieuwe fase.

In de nieuwe positionering van Please staat één onderscheidend begrip centraal: werkgeverskracht. Een kracht die onmisbaar is wanneer je wilt uitblinken als ondernemer. Maar ook een kracht die niet elke ondernemer van nature in huis heeft. Aan Gewest13 te taak om werkgeverskracht op de kaart te zetten en te laden bij de doelgroep. Met een dynamische en crossmediale campagne.

Vergroot je werkgeverskracht daagt ondernemers uit om te groeien als werkgever. Onder deze centrale campagnebelofte hangt een breed scala aan werkgeverstools en -diensten; uitzenden, payrolling, backoffice, tools en advies van hr-experts. Al deze diensten krijgen een plek in een stoere campagne met een beproefde ‘see-think-do’ fasering.

 

Herkenbare uitdagingen voor elke werkgever staan centraal. Ondernemingen zonder eigen hr-afdeling of gespecialiseerde tools kunnen een beroep doen op Please om deze de tackelen. Tegen de gangbare grijze hr-norm in weten krachtige ondernemers in felroze uitingen alle aandacht op zich te vestigen. De urgentie is hoog, leads stromen binnen.

Gewest13 heeft de campagne verzorgd. Total Design is verantwoordelijk voor de merkidentiteit en -positionering. De website en online marketing campagne is in handen van Happy Idiots.

Bekijk hier de complete case.