• Brand Story
  • Branding
  • Webdesign
  • Brand position
  • Digital experience
  • UX Design
  • Webdesign
  • Webdevelopment
  • Fullservice agency

De kracht van
goed werkgeverschap

Please - Crossmediale campagne
Client
  • Please
Expertise
  • Branding
  • Campaign
Role
  • Branding
  • Design
  • Campagne

Please is een gevestigde naam in HR. Door personeelszaken uit handen te nemen helpt Please mkb-ondernemers succesvoller te worden.

Vraag

Met een nieuwe visuele identiteit en een aangescherpte positionering was Please klaar voor een nieuwe fase. Aan Gewest13 de vraag om de positionering te vertalen naar een campagne die zorgt voor rimpels in de overvolle hr-vijver.

Aanpak

In de nieuwe positionering van Please staat één onderscheidend begrip centraal: werkgeverskracht. Een kracht die onmisbaar is wanneer je wilt uitblinken als ondernemer. Maar ook een kracht die niet elke ondernemer van nature in huis heeft. Aan Gewest13 te taak om werkgeverskracht op de kaart te zetten en te laden bij de doelgroep. Met een dynamische en crossmediale campagne.

Vergroot je werkgeverskracht

Vergroot je werkgeverskracht daagt ondernemers uit om te groeien als werkgever. Hoe groter je werkgeverskracht, hoe krachtiger je bedrijf.

Onder deze centrale campagnebelofte hangt een breed scala aan werkgeverstools en -diensten; uitzenden, payrolling, backoffice, tools en advies van hr-experts. Al deze diensten krijgen een plek in een stoere campagne met een beproefde ‘see-think-do’ fasering.

Hey You

( Pink Floyd )

Wil je meer weten over dit project?