• Brand Story
  • Branding
  • Webdesign
  • Brand position
  • Digital experience
  • UX Design
  • Webdesign
  • Webdevelopment
  • Fullservice agency

Actie: Help Geldrop-Mierlo

27.03.2020
Journal

Dat de zorgmedewerkers hard werken, staat als een paal boven water. Meer dan ooit hebben zij een moment nodig om even op adem te komen.

Onder de titel ‘Zorg voor elkaar, doe een duitje voor een ‘D’r-Op-Uitje’ slaan Stichting Villagemarketing Geldrop-Mierlo, merkbureaus WAKKR en Gewest13 én de vrijetijdssector van Geldrop-Mierlo de handen ineen.

Gezamenlijk roepen zij alle inwoners van Geldrop-Mierlo op: doe een duitje voor een ‘D’r-Op-Uitje’. Van het ingezamelde geld worden D’r-Op-Uitje-vouchers van de bij actie aangesloten plaatselijke bedrijven gekocht. Zó houden we elkaar op de been, nu maar ook morgen wanneer de zware ‘corona-storm’ is gaan liggen.

Duitje voor een ‘D’r-Op-Uitje’
De zorgmedewerkers ontvangen een welverdiende ‘D’r Op Uitje’ voucher. Deze bon kunnen zij later dit jaar gebruiken op de batterij weer wat op te laden. Even genieten van een fijn moment met hun partner, gezin of vrienden. In de lokale sauna, dierentuin, restaurant of plekken als ’t Wolfsven en HUB Hotel. Van het ingezamelde geld worden vouchers van de bij actie aangesloten horecagelegenheden en bedrijven in de vrijetijdssector ingekocht.

Ook meedoen?
In samenwerking met de vrijetijdssector in de gemeente Geldrop-Mierlo gaan de initiatiefnemers zorgmedewerkers later dit jaar voorzien van een welverdiend uitje. Een fijne oppepper! Daarom roepen zij alle inwoners van Geldrop-Mierlo op een duitje voor een ‘D’r-Op-uitje te doneren. Horecaondernemers en andere bedrijven binnen de vrijetijdssector die graag mee willen doen kunnen zich aansluiten via de website. Ook bedrijven in andere branches zijn welkom om mee te doen.

Bekijk de actiewebsite hier:
https://zorgvoorgeldropmierlo.nl